Fenomena Geng ing kawula muda
Pengangkring

simbah87
Kategori :
@ 19 Jun 2008 | 21:14:17


Sugeng Rawuh sedaya warga angkringan. Dalem badhe nunut nyangkem. Bab menika dalem badhe mbikak soal "geng" ingkang njamur ing kawulo muda.
Wis jan..pancene jaman wis jaman edan, yen ra edan yo ra keduman perawan. Nanging aku ra mbahas bab perawan. Tapi kelakuan para remaja sing
kayane ra pantes ditumindakake. Kayata sing lagi panas-panase neng berita, koran, radio, tipi lan sanesipun. Sing tak simak neng berita ki, bahwa geng-geng
kuwi mau kebanyakan beranggotakan pelajar. Lha nek geng kuwi tumindak becik sih yo ra popo, lha iki, malah tumindak ala. Ndi sing ngrampok swalayan bareng-
bareng, ngisruh pirantine kutho, mateni wong sak enake udele, njur sing akhir-akhir iki sing kedaden neng Juwana, Pati, yaiku ngeroyok bocah wadon liyo dengan
alasan sing ra rasional, yaiku sing penampilane luwih wangun saka geng kuwi, sing bandane luwih okeh saka geng kuwi lan sanesipun. Opo koyo ngono kuwi
iso dinggo alasan?njur neng ndi tingkat intelektualitase?jarene cah sekolah?opo mergo do krisis kepercayaan diri?opo mergo kakehan ndelok sinetron?

Sajatosipun, kedaden kaya ngono kuwi sangat-sangat disayangkan, apalagi ditumindakake karo bocah-bocah sing terpelajar. Sing kudune menghabiskan waktu
mudanya dengan berbagai hal yang positif. Aku yo ngerti, nek siswa/i kuwi tanggung jawabe sinau, nanging aku yo tau sekolah, jenenge bocah sekolah nek
dikongkon sinau terus ki yo bosen. Nah, pas bosen kuwi kan iso dinggo melakukan hal-hal yang lebih berguna lan langkung positif, misale menyalurkan bakat
(tapi bakat sing positif lho..), ngrewangi lek man neng angkringan, lak yo leres to lek man? (ngomong-ngomong wedhangku ndi ki lek?..). Aku sih yo setuju-
setuju wae ana geng, asal geng kuwi mau resik, tumindake becik, tulung pinulung marang liyan, lan ra ngrugekne liyan.

Nah, nek miturut panjenengan sedaya kados pundi tanggapanipun bab fenomena geng yang merambah di kalangan remaja, khususe para remaja sing sih do
lungguh neng bangku sekolah?

(eeee..wedhangku wis teka..suwun lek man..)
Ajining dhiri dumunung ana ing lathi, ajining raga ana ing busana
weiiiiiihhhh, simbah87 sampun rawuh.

lek yono ngangkring @ 19 Jun 2008 | 21:57:01

Coba nek kabeh uwong koyo simbah87, nak yo negoro rodo toto tenterem karto wiyatmo to?, eh karto raharjo to..

Mbah87, intine, sopo wonge kudu instropeksi diri lan sadar diri. sadar bab opo? yo mestine moralitas, perilaku, prinsip dll.

Tak akoni, aku mbiyen pas neng jogja yo melu geng. yo hampir mirip koyo kejadian ini, brutalitas wis biasa terjadi. pokmen koyo mapia. nguantemi uwong wis biasa, gak ngerti ndisek motivasine opo. sing jelas semacam pengakuan jati diri geng lan konco-konco kabeh.

Nah bar kuwi, kok tak rasakke raono gunane, hasile yo gur ngajar uwong nganti bonyok, nengndi2 yo was2 ketemu musuh geng. sing tak harapke ke depan yo opo?

Akhire, aku hijrah ng jakarta. tak tinggalke kabeh perilaku geng lan urip normal koyo masyarakat umum kabeh sing toto lan temoto moral e.

Wis, saiki sing do melu geng brutal gek ndang raup. tinggalke perilaku sing rusuh lan brutal.

matur nuwon

oret...oret...oret... The Lek Yono
wuih lek yono sampun sepuh

rusi ngangkring @ 20 Jun 2008 | 00:02:43

yups...setuju opo kandhane lek yono, sedang mencari jati diri, pengakuan, ingin di wah, diakui keberadaannya.

sebenarnya ngono kuwi wis lumrah, tiap masa ada gayanya sendiri. masalahnya adalah kejadian itu terekspos ato sengaja diekspos oleh media canggih jadinya konangan dan menimbulkan keprihatinan.

solusinya ?. pendekatan agama wis gak mempan, agama semakin ngajari radikal.

tauladan/conto ?. siapa yang patut dijadikan conto ?. DPR yo rajin korup, pejabat mempermainkan undang2 anggaran, guru yo mesum, ulama yo ngrabi santrine dewe trus ngajak perang, ortu yo gimana gitu....

jadi.....


setuju

Ray ngangkring @ 20 Jun 2008 | 02:06:29

@Lek yono setuju. Intine instropeksi.
Sebenernya genk genk gitu juga gak semuanya jelek, ada yg positif, dulu masa sma ku juga ikut genk motor seperti itu, tapi dalam bentuk positif, menambah ketrampilan terutama dalam bidang balap motor dan mekanik.

@rusi, anda salah besar, justru mereka seperti itu karena kurang pendidikan & pemahaman soal agama dan moral kebangsaan. Agama yg mana yg anda maksut? tak ada agama yg mengajarkan kekerasan.

Pelajaran agama dan moral kebangsaan makin lama makin luntur, tergantikan oleh berita berita tv yg isinya kekerasan, korupsi dll.

Jalan terbaik tuk mengurangi kekerasan itu adalah Agama, bekali anak kita dgn pendidikan agama yg tinggi & kuat, serta semangat kebangsaan & patriotisme yg besar, Insya Allah semua akan menjadi lebih baik dengan sendirinya

Tauladan? anda salah ambil contoh, banyak suri tauladan yg hebat dan perlu di tiru, misal Nabi Muhammad SAW, Biksu, Pendeta, ulama dll.

*mari kita mulai dari diri sendiri dan keluarga.

TERGADAI dan TERBELI

mz erroz ngangkring @ 20 Jun 2008 | 04:08:45

Wes aneh-aneh wae tumindake bocah2...

sifat mengasihi yang tergadaikan dan sifat tidak mau menerima orang lain yang terbeli...baru menjadi wabah!!ya ampun...

Pengawasan dan perhatian terhadap anak khususnya orang tua yang terlalu berlebihan tau yang kurang, bisa menjadi indikasi seorang anak berperilaku nyimpang...

contone : bocahe neng omah, pas ono wong tuwone manute minta ampun. mBasan dolan metu seko omah, perilakune kyo nguculke macan seko kandange...

hal spertilah, yang terkadang orang tua heran. knapa anakku jadi sperti ini?!perlunya koreksi diri dari orang tua dalam pola pendidikan di keluarga dan keterbukaan berkomunikasi dalam keluarga bisa menjadi perihal penghambat anak melakukan kebrutalan.. (mendukung pndapte kang Ray)hwehehhe...


Hidup anak Indonesia yang sehat dan kuat..

kreatifitas yang berlebihan dapat menyebabkan "IDEKULASI DINI"
okelah nek lanang

AB5589YU ngangkring @ 20 Jun 2008 | 04:44:45

@all
kayane kalo cowok umur segitu gak mbeling ya kurang afdol memang, masih dalam batas permakluman (walau permakluman yang dipaksakan)
TAPI YG MASUK TIPI BARUSAN KI GENK CEWEK LOH!
biyuh biyuuuh...

ayo mbak Dayangsumbi, pemuja emansipasi, dimana komentar anda


@Lek Yono

AB5589YU ngangkring @ 20 Jun 2008 | 05:07:13

nambahi sithik!

tapi memang cuocok banget nek sampeyan dadi member genk motor Lek!

lha kae helm-e wae ora tau dicopot!!


la piye YU..

lek yono ngangkring @ 20 Jun 2008 | 05:56:05

Alasanku nganggo helm ki :

1. Kanggo keslametan neng jalan raya.(ndak ketiban telek manuk)

2. Ben ra kudanan karo ra kepanasan.(mongso rendeng lan mongso ketigo)

3. Melu program helm standar(helm ciduk ro polisi sok dijaluk, njuk dikepruk)

4. Aku dudu anggota geng motor tapi pengendara sepeda motor.
(SIM, STNK, BPKB komplit)

5. hehehe, ah uwis ahhh. jadi geli pengen pipis.

oret...oret...oret... The Lek Yono
Njur kepiye?

simbah87 ngangkring @ 20 Jun 2008 | 07:16:47

Nahhh..carane ben para remaja sing melu geng sing tumindak
ala ben iso do instropeksi ki piye?
soale sing aku ngerti ki ngatur manungso ki luwih angel..
melihat jaman saiki piranti lan sesuatu sing gawe para remaja terjerumus dalam hal negatif..

@lek yono..
aku salut ro kowe..
iso sadar..

@bung ray..
tak tambahi yoo..
selain mbekali karo agama..
kagem para wong tuwo sing kagungan bocah cilik..
sageda mbimbing putra-putrinipun mersani TV..
soale acara TV saiki rawan dengan kekerasan..

@ maz erroz..
kowe oleh conto kuwi berdasarkan sp maz?
koncomu dewe po?
wuakakakakakakakkk..

@rusi..
tenang mas..
aja grusa-grusu..
stel kalem..
hehehehe..

@AB5589YU..
nek tiyang estri do ngono kuwi..
becike didadekne polwan wae kang..
hehehehe..

Ajining dhiri dumunung ana ing lathi, ajining raga ana ing busana
Mesakne

Duljoni ngangkring @ 20 Jun 2008 | 22:56:21

Sakjane bocah - bocah kuwi yo korban je mbah.. korban sistem sing nggawe kekerasan struktural terjadi bahkan bertubi - tubi menimpa di berbagai sektor : pendidikan, budaya, sosial lan sapanunggalanipun. Ini yang mungkin menyebabkan mereka teralienasi dan terdisorientasi.

kalo boleh, saya berangan - angan kayak di film - film itu lho mbah. Ada yang mau " masuk" memahami komunitas ini dan mengarahkan anak - anak itu sehingga geng-nya bisa melakukan sesuatu yang positip.

Sopo TEKUN nggolek TEKEN bakal TEKAN
Thuyul e teko??

lek yono ngangkring @ 21 Jun 2008 | 23:49:07

ki thuyule bar seko ngendi?
wis oleh duit akeh urong?

mana nganggo "signature"ku lagi.....

piye sido kopdar pora Dul?

oret...oret...oret... The Lek Yono
contone sopo?

mz erroz ngangkring @ 22 Jun 2008 | 12:21:57

wah kalo situ tanya contone sopo ? ak dilema mbah87 le meh jawab..hwahahahha...
Ak muni kw dewe lak yo mencemarkan nama baikmu...nek ra nyebut kw kyone ngganjel neng atiku.. njuk pie? wes penake wae pie? 1000 po 2000...

kreatifitas yang berlebihan dapat menyebabkan "IDEKULASI DINI"
damai...damai....damai...

must by_anx ngangkring @ 22 Jun 2008 | 22:34:57

walah bocah2 saiki jan, kok koyo ngene yo?? mbok sing akur, tentrem lan guyub, kan penak yo ra??

jogja kita....
inilah anak jaman

rusi ngangkring @ 22 Jun 2008 | 22:45:53

lek yono selalu pake helm, mergo butak gituloh.

@ ray, kayaknya Nabi gak bisa dijadiin conto dlm masalah ini.
bekal agama ya gitu aja, pas lagi kecil (SD - SMP) rajin ikutan TPA ato istilah lain sesuai agama dan kepercayaannya, tapi pas dah gede sibuk cari kerja/pacar, semua konsep keilahian semangkin luntur diganti konsep permisifisme.

sekarang media massa (TV) telah jadi agama baru.
yang penting gmn kita memberi tahu anak2 kita tentang konsep baik dan buruk. ortu juga harus beri contoh langsung dan membengun komunikasi (transparan dan dari hati ke hati) agar anak bisa berkembang sesuai kodratnya dan tanggap, tanggon dan trengginas.

yang jelas setiap generasi memiliki jamannya dan aturannya sendiri.

sekarang ini yang ngetrend adalah basket, bola sepak, bulu tangkis, dan otomodif.

mungkin besok sudah lain lagi, semua diatur oleh media dan selera pasar


inilah anak jaman #2

Gentho Pawon ngangkring @ 23 Jun 2008 | 05:33:15

rusi, gagasan awal anda bagus (ttg nabi dan agama) tapi alur logikanya jadi tidak beraturan dan aneh.

anda bilang TV jadi agama baru. tapi kemudian anda mengusulkan ortu menjadi contoh bagi anak2nya. padahal ortu juga mencontohkan sesuatu yg dianggap baik dari model / panutan mereka sendiri? lantas, para ortu mendapatkan contoh dari mana coba? ahahaha

kalau setiap generasi punya zaman dan aturannya sendiri, lantas antar generasi itu tidak berhubungan apa gitu? lantas menurut anda buat apa sejarah ditulis?

sudahlah ... jangan berpikiran buruk terus pada media dan pasar ... ndak baik itu ... ahahahaha


DJMBTZMWTZ --- > GENTHOPAWON
wah wah

Dino ngangkring @ 23 Jun 2008 | 06:42:22

@DJMBTZMWTZ : wah wah benernya anda sudah merasakan jadi orang tua belum seh??? para ortu ga perlu mendapatkan contoh darimana-mana, pastinya sebagai ortu akan selalu memberikan ajaran atau panutan yg baik untuk para anak2nya walau pada dasarnya para otru tsb tidak mendapatkan contoh dr ortu mereka sebelumnya. Untuk anak pastinya diberikan segala yg terbaik >.<

seperti kata org banyak, "anak itu bagaimana orang tuanya" ... itu bener banget!!!!!!!!!!!

Littledino
:p

Fathdjri ngangkring @ 23 Jun 2008 | 20:51:16

Ayo ayo berlomba merasa paling benar sendiri
(paling yo ra ngaku)

Mulailah dari diri sendiri .... :weks:

### ingatlah he poro sedulur, awake dhewe iki calon mayit ###
wah wah #2

Gentho Pawon ngangkring @ 23 Jun 2008 | 23:52:03

walau saya masih muda ya jeng dino .. hahaha .. saya punya banyak anak yg tersebar di mana-mana .. dari kamar mandi hingga sepanjang selokan mataram ... ahahahhahahha

jeng, nek ra ono contone, mosok terus mak tlebok tibo seko langit po piye jeng .. ahahaha ... nek aku nyonto seko ayahbunda ... hahueaheuhaaa

seperti kata org banyak, "untuk anak kok coba-coba" ... itu bener banget!!!!!!!!!!!

ahauehauehaa ... yo wes, salam nggo doneeh karo yogeeh .. kapan balik jogja?


DJMBTZMWTZ --- > GENTHOPAWON
terjadi lagi to

rusi ngangkring @ 24 Jun 2008 | 20:05:50

wealah...diskusi angkringan dung rampung, neng mbalikpapan kono terjadi lagi rekaman cah wadon nganggo seragam sekolah gelut, antem2an, jambak2an direkam kancane............ wah bajindut tenan.

DJMBTZMWTZ, benar sampiyan, saya suka ngelantur, gak fokus, berseberangan dgn logika akal sehat (padahal ben dino yo moco koran sambil menunggu pembeli koranku neng cedak UNES, bgt jg aku blajar internet ki atas budi baiknya mbak N yg mempercayaiku minjemi laptop, tapi dia juga baca koran gratis, jadi impas dong wakakakak....). mohon dimaklumi ya...

kata mbak N, maksud TV jadi agama baru, karena nyatanya tiap hari tayangannya cenderung "propokatip", menggoda pemirsa utk niru, nyoba, beli dan pakai.
nah kalo ada ortu yg "termakan" tayangan TV, berarti ya kurang baik jadi tauladan anak2nya.

sejarah memang harus ditulis dgn jujur sebagai cermin dan studi utk generasi berikutnya (kata mbak N lagi).

btw. tahun ini aku njago RUSIa sbg pemenang EURO 2008

salam


opo kui

ngatmanhore ngangkring @ 25 Jun 2008 | 00:53:22

dadi kelingan film "pura pura ninja".ono sing muni "iki masalah geng-gengan".....hehehe ndagel.

cukup satu kata ' NJELEHI '

...... es teh anget.....
wakakakakakak

rusi ngangkring @ 25 Jun 2008 | 21:56:40

jare si ngatmanhore, cukup satu kata ' NJELEHI '

tapi kata si WIJI TUKUL, seniman jogja yang jadi anggota PRD dan sekarang hilang di telan bumi orde baru,
hanya ada satu kata " LAWAN"

kiro2 bermakna endi antarane njelehi dan LAWAN ?

jelas pemuda sing senang demontrasi yo LAWAN
dr pd njelehi, ini pasti orang yang gak punya kepedulian thd nasib rahayat kebanyakan, ciri kapitalis individualis.

wakakakak................

awas komunis RUSIa bangkit, siap mengangkangi piala euro 2008


ha mesti

ngatmanhore ngangkring @ 26 Jun 2008 | 02:16:18

@rusi
hayo sing njelehi yo sing nggo geng-gengan mau.
hari gini masih pake geng-gengan.kurang gawean.

kondo adiku sing isih SD" atine sak menir " ngono...wanine geng-gengan.
luwih penting mikir golek upo.ngopeni anak bojo.

...... es teh anget.....
mesti to

rusi ngangkring @ 26 Jun 2008 | 19:58:24

@ngatmanhore

jare guru sosiologi dan antropologi UNES, bahwa manusia itu hewan bermain, hidupnya selalu bergerombol membentuk komunitas yang disebut masyarakat (iki tembung jare)

dan secara naluri, orang butuh kawan "bermain" dan akan berbuat sesuatu untuk menyampaikan pesan bahwa ingin diakui keberadaannya. (iki yo tembung jare wong psikologi)

maka muncullah aneka organisasi, partai, paguyuban, asosiasi, perkumpulan, persatuan, gerombolan dan nama lain yg punya arti sama.

masalahnya, apakah keberadaannya itu menguntungkan masyarakat (positif sesuai norma hukum dan agama) atau merugikan (negatif, menyimpang dari norma hukum dan agama).

jadi kalo ada orang sing moh "berkumpul" karo kancane dan hanya mikir golek upo, ngopeni anak bojo.

wah yo bajindut tenan.
lek yono, lek man, simbah87 dan sing mbahurekso angkringan kene, tolong dituturi si ngatman iki, ben ndang sadar sebagai manusia indonesia yg pluralistik

wakakakak...............


rus...rus...

ngatmanhore ngangkring @ 30 Jun 2008 | 04:41:02

sebenernya bukan masalah saya ga pernah ngumpul ndes...
saya juga berkomunitas mas.....salah satu contoh ya diangkringan ini.juga ikut beberapa organisasi,punya banyak teman di berbagai daerah jg. trs anda dapat data valid dari mana kok iso ngarani aku moh kumpul ro kancane....

yang jadi masalah ( yang saya sebut njelehi ) itu kan perbuatan negatif yang dilakukan geng-geng yang dibahas diatas to...

lha asline koe ki mudeng ra to...kok asal nggambleh...po isih mabuk ciu ndes....

yuuuuk.......crot

...... es teh anget.....
meneh ah

ngatmanhore ngangkring @ 30 Jun 2008 | 04:43:40

lha trs ngopo koe semang ngejak lek yono, lek man, simbah 87 ro liyane kanggo ngandani ingsun....

ojo2 koe termasuk sing " menir " mau...

wakakakakaka...

...... es teh anget.....
ngono to....

rusi ngangkring @ 03 Jul 2008 | 20:09:05

oooooooooooooooo, dadi kamsudmu ngono to kang, yo dipermaklum yo, pas nulis ki aku lagi rodo mendhem, goro2 nuruti pakdhe gendhul...wakakakakkakak....byor...
weleh2 ngene iki lho yen ra melu organisasi ngilmiah.
organisasiku yo mung organisasi gendhulan je...
markas besarku yo cerak gerbang UNES semarang, mugo2 peyan ono wektu dolan nyang UNES, mengko tak genghuli...wakakakakakak....

masalah data valid ttg peyang, yo berdasar sak njeplak e cangkemku dilandasi naluri

wakakakak.........yo nyuwun sepunten menawi njenengan rumaos kulo jelehi...


tutup komentar?

abi ngangkring @ 03 Jul 2008 | 23:22:34

maaf kalo postingan ini nanti ditutup bagian komentar nya karena semakin lama komentar yang masuk tidak berhubungan dengan postingan yang ada dan semakin melenceng jauh

Bingung aku...

infomiring ngangkring @ 21 Mar 2009 | 14:27:45

Opo tho yo jane sing di gholek nang bocah2 geng kui?
Gelut entok'e benjut, ngobat malah mlebu kamar ruwat...
lha kepiye njur??
Pemrentah wae nganti puyeng, opo meneh dewe kabeh...
Wis lah.. nek podo arep geng-gengan, sing positif wae...

sing nggadahi www.infomiring.com
Menu
Member menu
Username

Password


Lost Password ?
New User Join Now
Getok Tular
» 07 Oct 2013 | 03:35:39
ngga bisa ganti avatar :(
» 05 Apr 2014 | 13:49:54
pun saget mas tixoes :D
» 18 Sep 2013 | 03:07:57
akhirnya para angkringers senior pelahan mundur karna mendekati udzur, sementara angkringers yunior sudah pindah ke cafe dan resto
» 26 Aug 2013 | 02:02:08
dalam rangka menggaet suara anak muda yg tergolong dalam barisan "Swing Vooter" maka gubernur pun nekat nonton METALICA
» 14 Aug 2013 | 03:00:14
ternyata suasana indah romadhon dan lebaran dinodai oleh ulah FPI dan penembak gelap, sementara warkop, angkringan masih tutup mudik pulang kampung
» 31 Jul 2013 | 01:56:46
awakku sik onok rek hehehe
» 18 Jul 2013 | 23:41:30
huwaloooooooooohhhh :)
» 16 May 2013 | 08:14:15
kok sepi mamring ngene yo ?
» 22 Jul 2013 | 00:12:35
do taraweh :D
» 30 Apr 2013 | 07:04:10
jendral pol susno duaji hilang. sudah waktunya para relawan, mapala dan tin sar bergerak membantu kejaksaan mencari susno duaji. saat hilang beliau ada di daerah bandung yg berkabut tebal
Silahkan Login / Register Untuk isi shoutbox
Banner